Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 maja 2021

#recenzjePi "ENCYKLOPEDIA WCZESNEJ ZIEMI" Isabel Greenberg


Opowieści są jak klejnoty, przy czym każda jest inna, wyjątkowa i każda nas czegoś uczy. Isabel Greenberg stworzyła komiks, którego podstawowym budulcem są opowieści w opowieści. Wyjątkowe dzieło, które autorkę kosztowało wiele pracy i wysiłku, ale które teraz może cieszyć nas, czytelników. Kultura Gniewu potrafi wydawać komiksy jak nikt! Jestem całkowicie olśniona tym, jak podano nam tę przepiękną treść, a zadbano o każdy szczegół.


"ENCYKLOPEDIA WCZESNEJ ZIEMI", to odyseja pewnego młodego Gawędziarza z Krainy Nord, który wyrusza w niebezpieczną, pełną niezwykłych przygód podróż ponieważ pragnie odszukać brakujący element, brakującą część swojej duszy. Los jednak bywa kapryśny i złośliwy i gdy w końcu odnajduje swoją zgubę i poznaje kobietę, którą decyduje się kochać, okazuje się, że kochankowie za sprawą jakiegoś dziwnego pola magnetycznego nie mogą się dotknąć. Spędzają więc noce na snuciu opowieści... tak to wszystko się zaczęło... a jak się zakończy? Musicie przeczytać.






Isabel Greenberg nawiązuje do znanych biblijnych opowieści, ludowych podań i legend i je modyfikuje na potrzeby własnej fabuły. Stworzyła jedyne w swoim rodzaju dzieło, które nie tylko jest starannie zaprojektowane, ale i wzrusza, a koniec tej historii sprawia, że możemy tylko pokręcić głową i zastanowić się nad istotą prawdziwej miłości.




Wysmakowana kreska i genialnie dobrane kolory. Autorka jest konsekwentna i w wielkim stylu buduje nastrój. Każda opowieść ma nieco inną temperaturę i wzbudza tym samym rożne emocje. Wplecenie w akcję Bogów, czuwających, ale i czyhających na ludzi sprawia, że pojęcie, jakim jest LOS ucieleśnia się i odbiorca czuje jego ciężar na swoim karku.



Zauroczył mnie ten komiks. Jestem pod wrażeniem włożonej w niego pracy, dokładności i serca, bo zdecydowanie widać, że to wręcz prywatna opowieść, prywatne rozumienie tego, co w życiu najważniejsze - MIŁOŚCI. Cieszę się, że maiłam okazję zapoznać się z tym dziełem, bo jestem pewna, że zostanie we mnie na długo, o ile nie na zawsze. Prywatnie ujął mnie pomysł wzajemnego snucia sobie opowieści i zobaczyłam w tym trochę siebie, bo ja uwielbiam mojemu ukochanemu opowiadać baśniowe historie (i nie tylko baśniowe)... a on, mam taką nadzieję, lubi ich słuchać.




Kultura Gniewu, to wydawca doskonały, który dba o każdy szczegół. Dostarcza swoim czytelnikom najlepszy produkt w najlepszym wydaniu. Widać, że komiksy są dla nich jak dzieci, o które się troszczą i które puszczają w świat z nadzieją na ich "i żyli długo i szczęśliwie". POLECAM

miłość jest byciem, słuchaniem i zachwytem
8/10
Wydawnictwo Kultura Gniewu
π


26 komentarzy:

  1. Moje wątpliwości już znasz... nadal je mam....

    Jeszcze raz gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😊 warto spróbować

      Usuń
    2. ale to w bibliotece musiałyby byc komiks y a nie ma

      Usuń
    3. Nie ma? Szkoda... myślałam, że też mają.

      Usuń
    4. W tej kwestii jest kiepsko....

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. takie pozyczanie z innych źródeł... ale to na bardzo krótko...

      Usuń
    7. No tak. To drogie rzeczy.

      Usuń
    8. Komiksy sa bardzo drogie.. np. Złoty wiek

      Usuń
    9. Ceny ogromne, a można się naciąć.

      Usuń
    10. Po okładkowych sie nie kupuje

      Usuń
    11. Dokładnie. Święta prawda 😊

      Usuń
  2. Książka zbytnio nie jest dla mnie, ale na pewno kogoś zaciekawi :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mocno zachwalasz ten komiks, że mam ochotę go natychmiast przejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję,że może to być coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o niej wcześniej. Twoja recenzja wzbudziła moje zainteresowanie tą książką.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Komiksy to nie moja bajka, niestety...

    OdpowiedzUsuń