Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 marca 2021

#fotoPi GÓRY mojego życia


Dzisiaj, przychodzę tylko ze zdjęciem... 

Mam nadzieję, że kochacie góry. 

Tatry nauczyły mnie pokory i każdego dnia czerpię z tych skał siłę. Wspinanie się, jest ważniejsze, niż zdobywanie szczytów. Zupełnie, jak w życiu - to droga jest piękna, cel jest tylko motywacją. 

Na Dzień Kobiet wszystkim Paniom i sobie również - życzę, może nie zawsze łatwych, ale zawsze wartych przebycia - szlaków, dróg, ścieżek... ❤

π



18 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie. Takie tajemnicze jednocześnie, co również mi się podoba. Dziękuję ponadto za życzenia i Tobie również wszystkiego naj, naj, naj z okazji naszego kobiecego święta. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ściskam mocno SZCZĘŚCIA i ZDROWIA

      Usuń
  2. Dużo zdrowia i wielu inspiracji! Zdjęcie piękne, ale i tajemnicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      wzajemnie i samych świetnych książek

      Usuń
  3. Muszę jako anonim, bo znowu mnie nie wpuszcza, chyba podpadłam.
    Wpasowałaś mi się z tymi górami, bo tęsknie bardzo, by pojechać gdziekolwiek:-)
    Spełnienia marzeń:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne - nie rozumiem dlaczego tak się dzieje, już wszystko ogarnęłam...

      Dziękuję - góry to wolność :)
      uściski

      Usuń
  4. Świetne zdjęcie!:) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Góry są piękne i fascynujące.
    Również życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji Dnia kobiet.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak :) oj tak :)

      dziękuję

      moc uścisków przesyłam

      Usuń
  6. Cudowne zdjęcie.
    Wszystkiego najlepszego, kobieto!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham <3

    Wszystkiego dobrego i dużo słońca <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcie, piękne słowa, piękne życzenia :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

    P.S. Góry kocham! I za każdym razem, gdy się po nich włóczę dziękuję, że mam taką możliwość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤❤❤ dużo zdrowia i szczęścia

      Usuń
  9. Wszystkiego dobrego Kochana z okazji Dnia Kobiet, dużo zdrowia uśmiechu, siły do pokonywania przeciwności losu i spełnienia marzeń. Tatry są niezwykle malowanicze piekne i zarazem bardzo wymagające, uczą pokory - bez niej i bez szacunku nie ma co się tam wybierać. Mam w planach Dolinę Pięciu Stawów, Zawrat i Szpiglasową Przełęcz ale czy wypali... czas pokaze. Uwielbiam tamte miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne plany. Oczywiście, że wypalą :)
      Pięknego życia :) :*

      Usuń