Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 października 2020

#recenzjePi "W Królestwie Bazgraju" Dominika Czerniak-Chojnacka



Zeszyt ten zaraz zwrócił moją uwagę i nawet nie umiem dokładnie powiedzieć dlaczego. Jakoś tak miło mi się zrobiło, gdy przeczytałam tytuł i zobaczyłam te zabawne ilustracje. Pomyślałam: o! to będzie coś świetnego dla malucha! I się nie pomyliłam.



"W Królestwie Bazgraju" jest zeszytem ćwiczeń rysunkowych dla trzylatków. Dzieciątko ma możliwość puścić wodze fantazji, pokazać swoją kreatywność i sprawdzić spostrzegawczość, a na dokładkę to miła opowieść o księciu, który naprawdę musi się postarać, by zdobyć serce księżniczki Emilii.




Jaka jest księżniczka Emilia? Cóż... jest troszkę roztrzepana, troszkę niezdecydowana, troszkę urocza, troszkę zadziorna, troszkę uparta... i całkowicie kochana. Pomagamy jej wybrać sukienki, wchodzimy do jej szafy, odnajdujemy skarpetki pod łóżkiem, czeszemy członków królewskiej rodziny, projektujemy korony ACH tyle tego jest!




Jaki jest książkę? Cóż... troszkę waleczny, troszkę zdeterminowany, troszkę szalony (z miłości oczywiście - a to na plus), troszkę przystojny... i całkowicie kochany. Czyli para idealna. Lecz zanim będzie z nich para musimy pomóc mu odnaleźć księżniczkę, musimy zbudować most, przetrwać burzę z piorunami, walczyć ze smokami i zreperować drabinę ACH tyle tego jest!




Nasza pociecha ma również do dyspozycji naklejki, a jak wiemy każde dziecko (i nie tylko dziecko, bo JA też) lubi naklejki i nakleja je namiętnie (po lodówce, laptopie, mamy bluzce... tutaj będzie naklejanie na książkę - więc wszystko pod kontrolą.

Oczywiście polecam ten zeszyt ćwiczeń - będziecie się świetnie bawić.

bardzo dobra, twórcza pozycja
7/10
seria MĄDRALE
Wydawnictwo Dwie Siostry
π

14 komentarzy: