Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 października 2020

#recenzjePi "Biedronka Pi" Agata Królak



Seria MĄDRALE od Wydawnictwa Dwie Siostry kładzie nacisk na wszechstronny rozwój trzylatków. Miałam już w rękach ćwiczenia rysunkowe, teraz przyszedł czas na ćwiczenia matematyczne, a że matematykę cenię i uważam za konieczną do prawidłowego myślenia i rozumienia rzeczywistości, to ta pozycja z marszu zyskała u mnie w oczach.



"Biedronka Pi" musiała u mnie się pojawić - z oczywistych względów - Pi! I z tych... również oczywistych - matematyka! Bardzo cieszy mnie, że powstają takie zeszyty, bo uważam za niezwykle ważne, by nasze pociechy zaprzyjaźniły się z liczbami, kształtami i w konsekwencji z logiką od najmłodszych lat. Ta konkretna pozycja została stworzona przez Agatę Królak, która dzięki Biedronce prowadzi dzieci w miasto. Tę podróż zaczynamy od domu, w którym musimy spakować plecak i wszystko, co będzie nam potrzebne. Jedziemy nawet windą BA nawet limuzynę zobaczymy i lody zjemy. Utkniemy na czerwonym świetle, aż wylądujemy w przedszkolu. Będziemy przyglądać się rozmaitym: wysokim, długim, malutkim budynkom. Policzymy okna w wieżowcach, aż wreszcie udamy się za miasto, pójdziemy na grzyby, odetchniemy świeżym powietrzem i poznamy nowych przyjaciół.




To uroczy zeszyt, który poprzez zabawę uczy - łączy przyjemne z pożytecznym. Mamy też naklejki, które ubogacają całość i dają radość trzylatkom. Dobra pozycja, chociaż "W Królestwie Bazgraju" bardziej przypadło mi do gustu. Tak czy owak polecam, bo matematyka piękna jest, a "Biedronka Pi" szuka nowych przyjaciół - bądźcie nimi i Wy.

dobra, matematyczna zabawa
6/10
seria MĄDRALE
Wydawnictwo Dwie Siostry
π


16 komentarzy:

  1. Ja też uważam, że takie zeszyty to super sprawa. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatyczna książeczka, która powinna sprawić najmłodszym dużo przyjemności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tego typu zaeszyty- uczą poprzez zabawę- mimo ,ze panicznie boję się biedronek ta na okładce nie wzbudza we nie negatywnych uczuć ;-)
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że dzieci byłyby zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubiłam matematyke w szkole. Tylko rachunku prawdopodobieństwa nie mogłam znieść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna biedronka, lubiłam w szkole matematykę ;)

    OdpowiedzUsuń