Łączna liczba wyświetleń

środa, 13 kwietnia 2022

#recenzjePi "KOMUNISTA OBNAŻONY zdemaskowanie komunizmu i przywrócenie wolności" W. Cleon Skousen

Książka niezwykle ważna! Moim zdaniem KAŻDY powinien ją przeczytać KAŻDY! Jest to pozycja napisana bardzo przystępnym językiem, którą czyta się jak powieść najlepszą sensacyjną... ale jest do bólu prawdziwa. Krwawiąca rana świata, który uparł się, by tej rany nie zaszywać.

KOMUNISTA OBNAŻONY posiada wartość nie do przecenienia. Skousen nie tylko pokazuje pokazuje nam komunizm z historycznej strony, opisowej, ideologicznej, ale także ofiaruje nam narzędzie - wiedzę - do rozpoznawania komunizmu w postaciach lukrowanych, w szatach uszytych z pięknych haseł, z pięknych słów - lecz to jest KOMUNIZM, a komunizm, to obrzydliwy, nieludzki system, którego zadaniem jest tworzenie posłusznych marionetek - ludzi marksistowskich, pozbawionych myślenia - z umysłami kryminalistów.


Dzieło to wywarło na mnie ogromne wrażenie. Mamy tu przestrogę, głos człowieka, który wie, o czym pisze. Po przeczytaniu tej książki - gwarantuję - już nie będziecie tak patrzyć na świat, jak patrzyliście. KOMUNISTA OBNAŻONY nie obnaża tylko komunisty, ale obnaża każdego z nas i wskazuje, jak wielkimi ślepcami potrafimy być. To druzgocąca lektura i wywołuje spory dyskomfort - ale jest KONIECZNA! Tę książkę trzeba znać!
Dość długo zastanawiałam się, czy sięgnąć, ale sięgnęła, i była to jedna z najlepszych decyzji czytelniczych jakie ostatnio podjęłam. Co do KOMUNIZMU miałam wyrobione zdanie - zawsze wiedziałam, że to wrzód na tyłku świata, ale Skousen uzbroił mnie w inną wiedzę, w wiedzę praktyczną, w tę niezachwianą pewność, że gdy widzę czerwone, to widzę czyste zło.


Zobaczycie komucha w Hollywood, zobaczycie komucha w praktyce i w amerykańskiej rzeczywistości, wreszcie zobaczycie komucha współczesnego - bo komuch nic się nie zmienił. Przeczytajcie - proszę was o to - przeczytajcie! I zrozummy wreszcie - tak jak faszyzm, nazizm są zakazane - tak zakazany powinien być KOMUNIZM.


KOMUNISTA OBNAŻONY został świetnie wydany. Jeszcze raz podkreślę, byście nie bali się tek książki - ona diabelnie wciąga i trudno się od niej oderwać. Oczy będą wam się robić większe i większe, aż zrozumiecie, że nie jest to tylko wiedza dla wiedzy - ale jest to wiedza, od której będzie zależeć wasze życie i życie waszych dzieci.

czerwoni mordercy
9/10
Wydawnictwo Zysk i S-ka
π

20 komentarzy:

  1. Dobrze, że przekazuje wiedzę, jak rozpoznać komunistę. Bardzo ważna książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią sięgnę po tą książkę - tym bardziej, że interesuje się historią.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej chwili pomyślałam, że to książka nie dla mnie, ale po przeczytaniu Twojej zachęcającej opinii, nie będę jej przekreślać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A sign of the times. Very good to have on hand. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem zupełnie nie dla mnie tematyka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda - myślę, że gdybyś dała jej szansę, to byś się zdziwiła, jak wielkie wrażenie by wywarła

      Usuń
  6. Parece un buen libro . Lo tendré en cuenta. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie zawsze ciekawi, kogo niektórzy nazywają Lewakiem, to dla mnie jest jasne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto przeczytać KOMUNISTĘ OBNAŻONEGO i się dowiedzieć :) można też polecać dalej

      Usuń
  8. To koniecznie trzeba przeczytać...
    Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę - to ważne, by posiąść tę wiedzę

      Usuń