Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 października 2022

#recenzjePi "SZKOŁA RYSOWANIA rozwiń swój artystyczny talent" Natalia Berlik

I takich książek powinno być więcej! Mam wielką nadzieję, że Wydawnictwo Wilga pójdzie w tym kierunku i będzie nam oferowało coraz to więcej pozycji, które w tak przejrzysty i miły sposób pozwalają i starym i młodym odkryć w sobie artystę. Uważam, że każdy powinien chociaż raz spróbować przygody z ołówkiem - to wspaniały sposób na stres i na rozwój.


SZKOŁA RYSOWANIA Natalii Berlik jest, jak już wspomniałam, przejrzystym poradnikiem, w którym autorka krok po kroku prowadzi początkującego rysownika po Lesie Inspiracji. Rozpoczyna od teorii, w bardzo przystępnym wydaniu i idziemy do roślin,. zwierząt, krajobrazów, aż po ludzi.



Rysowniczka sprytnie zaprojektowała tę książkę, inspirując się najlepszymi z tego gatunku. Jej SZKOŁA... przypomina mi najlepsze pozycje z mojej biblioteczki, które zakupiłam z Nowym Jorku. Moje książka były jednak pisane z myślą o dojrzałym, a przynajmniej częściowo wprawionym artyście, a tutaj mamy piękny przewodnik dla kogoś, kto dopiero zaczyna tę piękną przygodę.



To co mi się chyba najbardziej podoba, to prostota - a w tym przypadku prostota, jest zlotem. Przemyślana pozycja, zrealizowana z pasją i wieloletnim doświadczeniem. Bardzo porządna rzecz!


SZKOŁA RYSOWANIA została świetnie wydana. Twarda okładka, odpowiedni format, dopasowany, właściwy papier - zdecydowanie warto sięgnąć po tę książkę, bo każdemu przyda się trochę piękna i poczucia, że biała kartka, to początek nowego, bardzo osobistego świata, w którym można się zatopić bez wyrzutów sumienia. Nie trzeba mieć wielkiego talentu - trzeba mieć pasję, a ona już nas poprowadzi. Dla własnego samopoczucia i dla rozwoju własnego i dziecka - idźcie do tej SZKOŁY.

rysunek - zawsze na TAK
8/10
Wydawnictwo Wilga
π

14 komentarzy: