Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 lipca 2021

#recenzjePi "GDZIE KOTEK MA?" Monika Rejkowska


No moi mali czytelnicy - mam dla was świetną rozrywkę! Ja się tą książeczką zauroczyłam i razem z pewnym miłym bobasem odkrywałam jej sekrety. Ależ to była zabawa! Pełna niespodziewanych zagadek i jeszcze bardziej niespodziewanych rozwiązań. Urocze, pomysłowe i jeszcze posiadające walor edukacyjny.



"Gdzie kotek ma?" jest książką angażującą malucha i poszerzającą jego wiedzę o zwierzętach, ale i o sobie. Monika Rejkowska podarowała nam "kartki-zagadki", każda strona, to nowy bohater, który ma uszy? ma! ale gdzie? a pod kapeluszem! I musimy ów kapelusz odsłonić.




To, co najbardziej mi się podobało, to reakcja dziecka na tę książkę. Ja zadawałam pytania, a berbeć pokazywał paluszkiem. Gdzie gepard ma : cętki? nos? ogon? ... ogon pod liściem - podnieś więc kochanie liść i pokaż ogonek. Cudne!
Na wielką uwagę zasługuje również wydanie. To elegancka, dopracowana, piękna kolorystycznie i ilustracyjnie pozycja w przyjemnym formacie. Zaraz widać, że to doskonały wybór dla rodziców poszukujących pouczającej rozrywki dla swego dziecka.



Osobiście bardzo lubię takie pozycje, bo wiem, że dziecko lepiej się przy nich rozwija, a kontakt od maleńkości z barwną książką rozpala wyobraźnię i tworzy wspomnienia - bo niby z wczesnych lat niewiele pamiętamy, ale jednak to te wczesne lata robią z nas ludzi.

zaglądnij krecikowi do kopca
7/10
Wydawnictwo Dwie Siostry
π


16 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja, ale kotek skradła całe show. Cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie. :)))
    Przypominam sobie od razu jak koleżanka mojej mamy chciała się synkiem pochwalić i go tak pytała "a gdzie misiu ma....?", a synek na koniec zabłysnął pokazując "a tu misiu ma dupkę". Kurtyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiednia książeczka dla mojego wnusia. Od niedzieli ma w domu 1,5 miesięczną maltańczyko- hawankę i na żywo można dopytywać, gdzie piesek ma..., a chodzi o pieska, który wyrywa mu smoczek z buzi i ucieka :) Sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje gratulacje ❤ cudownie ❤ książka idealna

      Usuń
  4. Ciekawa publikacja dla maluszków. Swoją drogą, śliczny ten kotek, którego wybrałaś do sesji zdjęciowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot kradnie całe show. Ciężko było skupić się na tekście. Lubię książki, które rozwijają dzieci.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książeczki to nawet ja lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do takich książeczek i chętnie kupuję je dzieciom w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne. Takie zabawy świetnie się sprawdzają z maluchem

    OdpowiedzUsuń