Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 lipca 2021

#recenzjePi "BAJKA NA KOŃCU ŚWIATA 5. odległe krainy" Marcin Podolec


Po czwartym tomie OPOWIEŚCI GOŁĘBIA wprost nie mogłam doczekać się kolejnego iiiii MAM! "BAJKA NA KOŃCU ŚWIATA 5. odległe krainy", to genialna kontynuacja serii i razem z (właśnie) tomem 4. są - jak do tej pory - moimi ulubionymi.



BAJKA poznaje Ćmę, z którą postanawia się zaprzyjaźnić i wspólnie kontynuować podróż. Dostajemy tu wiele smaczków, nowych bohaterów, ale wracają też ci starzy... jak zmiennokształtny (kto czyta BAJKĘ, ten wie). Heh mamy nawet historię pewnej miłości. Jednym słowem FANTASTYCZNIE! I trochę niebezpiecznie... bo nasi przyjaciele wpadają w poważne, naprawdę poważne kłopoty.



Marcin Podolec jak zawsze czaruje kolorem, kształtem, pomysłem. W jego komiksach jest wiele ciepła, dobroci, humoru i tego, czego wszyscy pragniemy - towarzystwa. BAJKA NA KOŃCU ŚWIATA, to wspaniała towarzyszka, z którą można się pośmiać, powzruszać, zdenerwować, przestraszyć, by w końcu móc wpaść na kumpla, który wszystkie złe emocje odgoni i przytuli i pocieszy i pogłaszcze i poliże po policzku... taka właśnie jest BAJKA.




Mam szczerą nadzieję, że autor nie zamierza jeszcze kończyć tej serii, bo potencjał jaki stworzył może wypełnić jeszcze wiele tomów - takie moje zdanie. Mam u siebie jeszcze tom 6. i już nie mogę się doczekać, aż go przeczytam... ale jak na tę chwilę, to ostatni - choć jest jeszcze bonus tom 0. No nic, ja czekam na więcej! Ach i pamiętajcie - BAJKĘ dobrze poznawać od tomu 1, bo to historia spójna i sięganie po tomy nie po kolei psuje wszystko.



Na koniec wspomnę o wspaniałym wydaniu. Te komiksy wyglądają PRZEPIĘKNIE. To wspaniały prezent dla dziecka. PREZENT NA LATA.

bez strachu nie byłoby odwagi
8/10
tom 5
BAJKA NA KOŃCU ŚWIATA
krótkie gatki
Wydawnictwo Kultura Gniewu
π


8 komentarzy:

  1. Ta seria jest bardzo ciekawa. Dobrze wiedzieć, że takowa istnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam - to ciepła, zabawna, ale i wzruszająca opowieść o przyjaźni

      Usuń
  2. Jakie piękne ilustracje mają te książeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To super, że seria trxyma.piziom. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony tom, jeśli chodzi o te części, które przeczytałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - bardzo mi się podobał - a zwłaszcza ĆMA :D

      Usuń