Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 grudnia 2022

#recenzjePi "TUNELE" Roderick Gordon, Brian Williams

Świat, który wkręca od pierwszych stron? TUNELE! Bo jak się nie wkręcić w świat ukryty pod naszymi stopami? Jak to może się nie podobać? No musi się podobać! I podoba się. Sam pomysł ma ogromny potencjał i jak się okazało wykonanie sprostało zadaniu. Długo szukałam czegoś lekkiego, fantastycznego, co mi da dziecięcą frajdę z czytania i się udało.


Radorick Gordon i Brian Williams stworzyli coś wyjątkowo dobrego w odbiorze, łatwo wchodzącego, niemęczącego z fabułą, która płynie przyjemnie i potrafi zaskakiwać. Jedną z najmocniejszych storn tej książki jest siła, z jaką porusza wyobraźnię. Autorom udało się wsączyć w czytelnika tajemnicę, która zdaje się bliska, możliwa do dotknięcia, osiągalna w prawdziwym życiu... wystarczy tylko łopata.


Ważnym punktem są również bohaterowie, których się lubi i którym się kibicuje. Sympatia jaką zapłonęłam do Willa utrzymała się przez całą książkę i bardzo chcę poznać kolejne odsłony przygód w TUNELACH.


I właśnie! Tytułowe TUNELE hipnotyzują, czarują, a to, co tam odkrywamy jest oszałamiające. Jest w tym coś z Pottera - myślę, że ta świadomość istnienia innego świata w tym znanym, naszym. TUNELE to taki Peron 9 i 3/4 i bardzo mi się to podoba.


To dopiero pierwszy tom, dopiero co skończyłam go czytać i już chcę kolejny. Wydawnictwo Wilga usłysz mnie i szybko daj mi kolejne tomy. Szybciutko! Oczywiście dziękuję za tę serię, ale cóż... niecierpliwa jestem. Pozostaje więc mi czekać... więc czekam.

niech moc będzie w łopacie
TUNELE
tom 1
Wydawnictwo Wilga
π

16 komentarzy:

  1. A ja jeszcze nie poznałam tej serii, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero teraz na nią wpadłam - Wilga wznowiło

      Usuń
  2. Nie słyszałam o tej publikacji. Nie wiem czy w chwili obecnej jestem ciekawa, ale może za jakiś czas?

    OdpowiedzUsuń
  3. No no, cierpliwość to trudna sztuka!
    Znajoma czcionka w tytule...chyba cos o podobnej tematyce już wydali?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Już od dawna planuję nadrobić serię "Tuneli" i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, it does look intriguing..but a little nightmarish too!

    OdpowiedzUsuń