Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 września 2021

#recenzjePi "KAP, CAP, CHLAP i inne wierszyki logopedyczne" Agnieszka Frączek (wiersze), Artur Gulewicz (ilustracje)


REWELACJA! Pod każdym względem. Świetna zabawa z naszym polskim językiem - niezłym łamańcem. To bardzo wartościowa książeczka, a jeszcze śmieszy i cieszy. Dziecko, zapewniam was, będzie uwielbiało te wierszyki i po latach, gdy do nich wróci, przypomni sobie, jak je czytała mama, lub tata. To ma niesamowitą moc! Wiem co mówię, bo sama mam taką książeczkę z dziecięcych lat, pełną pięknych wierszyków, które jak teraz czytam, to łezka w oku się kręci. Mama czytała mi je do snu i naprawdę te teksty pachną jej głosem.



"KAP, CAP, CHLAP i inne wierszyki logopedyczne", to fantastyczny, bogaty zbiór a Agnieszka Frączek... cóż - ma talent. Świetnie łączy trudne słowa. Syczymy, szeleścimy, terkotamy. Jestem zachwycona! Łącznie dostajemy 42 rymowanki i każda jest oryginalna, z ciekawą fabułą, od której kręci się )w pozytywny sposób) w głowie. Nasz język jest niezwykły, wyjątkowy i piękny, a Frączek to doskonale pokazała.



Jednak wierszyki, to nie całe dobro, jakie do nas trafia. Mamy także fantastyczne ilustracje Artura Gulewicza. Ta książeczka jest przepełniona kolorami, ruchem, oryginalną kreską i wszystko to jest szalenie dynamiczne. Za naprawdę niewielkie pieniądze dostajemy pięknie wykończoną, dopracowaną w najmniejszych szczegółach książeczkę na lata. Styl Gulewicza jest rozpoznawalny, a dziecko z radością i prawdziwym zainteresowaniem patrzy na obrazy.



"KAP, CAP, CHLAP" wydano profesjonalnie. Mamy twardą oprawę, genialny, śliski, gruby papier, wydruk jest elegancki - nic tylko brać! Świetna rzecz, zabawna i mądra, bo przecież uczy poprawnej wymowy, ćwiczy język, a jest co ćwiczyć, bo ja - a już dzieckiem nie jestem - potykałam się czasem i musiałam zaczynać od nowa.

"Sześć, pięć, cztery, trzy,
straszny potwór mi się śni."
JĘZYK POLSKI jest REWELACYJNY
8/10
Wydawnictwo Wilga
π


16 komentarzy:

  1. Such a delightful review. Sweet drawings and of course, simple poetry is best...=)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wierszyki logopedyczne są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wiersze Agnieszki Fraczek są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla córeczki mojej przyjaciółki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzieciństwie lubiłam wierszyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza książeczka. Myślę, że spodobałaby się bratankowi mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Musi pojawić się w naszej biblioteczce. Robimy ćwiczenia logopedyczne, ale takie z łądnie wydaną książeczką są na pewno dużo przyjemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń