Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 stycznia 2024

#recenzjePi "MIŁOSNE TAJEMNICE bridgertonowie" Julia Quinn

Czwarty tom BRIDGERTONÓW... kto by pomyślał, że ja będę to czytać. Naprawdę uważam, że to dobra rozrywka, nie wybitna, ale dobra i czytając - odprężam się, zapominam na chwilę o problemach. Jak wypadł ten tom? MIŁOSNE TAJEMNICE? Otóż w mojej opinii wypadł bardzo dobrze, a nawet lepiej niż dobrze, bo posiada przesympatyczną główną bohaterkę - najlepszą, jak do tej pory, w tej serii.

Penelopa Featherington, to super dziewczyna, która skrywa prawdziwe TAJEMNICE i ozdabia rodzinę Bridgertonów swym nietypowym, skromnym acz inteligentnym komentarzem i przesympatycznym poczuciem humoru. Polubiłam ją, a Colin dobrze o nią walczy, tak jak facet powinien walczyć o kobietę... przyjaciółkę.


I właśnie - głównym tematem tej książki jest PRZYJAŹŃ i to mi ogromnie przypadło do gustu. Tu dostajemy nie miłość od pierwszego wejrzenia, ale piękną miłość rosnącą z długoletniej znajomości. I właśnie dzięki takim zabiegom i takim bohaterom MIŁOSNE TAJEMNICE uznaję za najprzyjemniejszy tom do tej pory.
Oczywiście należy zdawać sobie sprawę, że tym książką można wiele zarzucić. Nie są wiernym odzwierciedleniem czasów, o których opowiadają. Nie są literaturą wybitną, tylko rozrywkową. Mają słabsze momenty, czasem ocierają się o erotykę, ale zawsze jest to jednak dość subtelne i nie ciekanie z każdej strony.


Książa do zapomnienia o wszystkim, do wrzucenia na luz, do relaksu. Ja na pewno sięgnę po kolejny tom. MIŁOSNE TAJEMNICE warto przeczytać, bo rzeczywiście, jedna z największych tajemnic, najbardziej pikantnych zostaje tu ujawniona. Fajna - i to słowo pasuje do całej serii.

przyjaciel, to wspaniały kochanek
BRIDGERTONOWIE
tom 4
Wydawnictwo Zysk i S-ka
egzemplarz recenzencki
 π

7 komentarzy:

  1. Widzę, że zapowiada się interesująca seria. Piękne wydania.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's good to have an escape like this..especially in the long cold winter months.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great to see you are seeing this series through! Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la reseña. es un buen libro. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. O, brzmi ciekawie. Czytałam jak na razie 2 pierwsze tomy i oglądam serial. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz to i ja się zastanawiam, czy nie sięgnąć po książki, bo obstawiałam do tej pory tylko serial.

    OdpowiedzUsuń