Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 lutego 2022

#recenzjePi "PAN PIES i jeżyk Perzyk" Ben Fogle (autor), Nikolas Ilic (ilustracje)


Chyba mogę napisać, że jestem fanką PANA PSA. To już moje trzecie spotkanie i uważam, że jest to jeden z najbardziej uroczych, poczciwych bohaterów w książeczkach dla dzieci. Jest tu humor, jest przygoda i jest wartość edukacyjna. Bardzo mądra opowieść o pomaganiu, która będzie idealna dla maluchów, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem.




W tej serii podoba mi się praktycznie wszystko. Język jest prosty i zrozumiały dla młodego odbiorcy, bardzo dobrze się to czyta. Postaci są do kochania, w mig nawiązuje się więź ze światem przedstawionym. Wydanie też jest świetne, lekkie, przyjazne i barwne - a książeczki są naprawdę tanie.




I oczywiście ILUSTRACJE Nikolasa Ilica, kóry słowom Bena Fogle pozwolił żyć. Świetnie zilustrował PANA PSA, poczciwinę z wielkim nosem i duszą tułaczą. Przeglądanie tej książki jest miłe i dla dużego i dla małego.



Pamiętajcie jednak o wartości edukacyjnej - w tomie trzecim mowa będzie o jerzyku... a ja kocham jeże! Więc miło będzie, jak i wy pokochacie. Naprawdę urocza seria, taka - jak już pisałam, ale to słowo najbardziej mi tu pasuje - poczciwa.

PAN PIES kochany jest
6/10
tom 3
PAN PIES
Wydawnictwo Wilga
π


16 komentarzy:

  1. Świetna seria, już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Se ve un libro muy dulce genial para niños. Gracias por la reseña.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wartość edukacyjna to dla mnie najważniejszy aspekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżyk Perzyk, dobre ćwiczenie dykcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności z żadnym tomem tej serii, ale jestem bardzo ciekawa owego cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wartość edukacyjna w książkach dla dzieci jest bardzo ważna, więc już za samo to te książki mają u mnie + i będę miała je na uwadze, jakbym kiedyś potrzebowała czegoś takiego do pracy, albo miała sprawć drobny prezent jakiemuś dziecku z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  7. So adorable! I love the artwork too. So enjoyed your review. Most definitely a series to read again and again.

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a wonderful series. So glad you reviewed it. Pretty cute. Such a sweet treat for the young and old!

    OdpowiedzUsuń