Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 lutego 2022

#recenzjePi "Kocham cię całym sercem" Jane Chapman


Śliczna książeczka o miłości mamy do dziecka i dziecka do mamy. Prosta, łagodna, wspaniale zilustrowana i niosąca w sobie ciepło - takie misiowe ciepełko. Już na pierwszy rzut oka widać, że to śliczność.



KOCHAM CIĘ CAŁYM SERCEM, to wspaniale zilustrowana książka dla dzieci, która wzrusza i krzepi. Mamy tu Misię, która bardzo lubi grać na perkusji i przez przypadek niszczy ulubiony kwiat mamy... i mamy mamę, która kocha Misię nawet jeśli ona coś zbroi.



Warto zwrócić uwag na śliczne wydanie. Twarda oprawa, duży format i świetny papier. Są także kolory - bajkowe, mieniące się, magiczne kolory. Całość prezentuje się znakomicie! To pełna czułości opowieść, którą można czytać bez końca maluchowi np, przed snem... tzn. aż nie zaśnie.




Niezwykle podobają mi się ilustracje, a najbardziej ta z łąką, Misią i latawcem. Piękna jest również wyklejka z domkiem na drzewie - ach jak ja bym chciałam taki domek mieć, w środku lasu... ach! Rozmarzyłam się.



Bardzo polecam tę książeczkę wszystkim. Jest urocza i taka prawdziwie dobra, poczciwa, pełna miłości. Prosty pomysł - ale wiemy, że takie są najlepsze... i piękne wykonanie.

mamusiu....
7/10
Wydawnictwo Wilga
π


19 komentarzy:

  1. Ilustracje są bardzo ładne. Lubię takowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, I know this one! Such a lovely book! So happy you posted about it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Adoring! This is one to keep reading through the years ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książeczka wygląda wprost przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna książeczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uy se ve tan lindo. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić mojemu wnukowi!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książeczka. Aż żałuję, że jak na razie nie mam jej komu sprawić.

    OdpowiedzUsuń