Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 lutego 2022

#recenzjePi "Komu wyślesz uczucia?" Tina Oziewicz (tekst), Aleksandra Zając (ilustracje)




KOCHAM! Absolutnie, zupełnie, całkowicie! To jest PIĘKNE! Po bestsellerowej książce CO ROBIĄ UCZUCIA? przyszedł czas na wysłanie uczuć do tych, którzy są dla nas ważni. Co za wspaniały pomysł! Co za genialna propozycja! I co za zachwycające pocztówki! BRAK MI SŁÓW by opisać jak bardzo mi się podoba ta mini pocztówkowa książeczka.



Jestem pod ogromnym wrażeniem talentu ilustratorki i pomysłowości, wrażliwości autorki. Duet Oziewicz - Zając wzruszył cały świat... a przynajmniej tych, który w swe łapki złapali UCZUCIA. Ta przecież prosta koncepcja połączona z mistrzowskim wykonaniem dała coś, co wpada w oko i - co ważniejsze - w serce.




Mamy tu 30 pocztówek, śmiało mogę napisać, że piękniejszych chyba nie widziałam... a na pewno są to jedne z najpiękniejszych - pierwsza trojka najlepszych! Aż trudno mi się pisze o tym zbiorze cudowności, bo dech zapiera. No serio!




Tyle radości, ile dały mi te pocztówki... ach dawno mi nic nie dało tyle radości. Poczułam ciepełko, poczułam RADOŚĆ, która SKACZE NA TRAMPOLINIE i NADZIEJĘ ROBIĄCĄ KANAPKI NA DROGĘ (moja absolutna faworytka).




Dziękuję kochane panie autorki! Dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry! Jesteście wszystkie cudowne! I wysyłam wam same ciepłe UCZUCIA. Milion, albo nawet dwa miliony uścisków. Czekam na kolejne wspaniałości.

UCZUCIA są w nas
9/10
Wydawnictwo Dwie Siostry
π

10 komentarzy: