Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 marca 2024

#recenzjePi "ŚLUBNY SKANDAL bridgertonowie" Julia Quinn

Ostatni tom serii BRIDGERTONOWIE (a przynajmniej ostatni w podstawowym zbiorze - ósmy, tak jak ośmioro rodzeństwa), czyli ŚLUBNY SKANDAL chyba najbardziej przypomina telenowele... choć istnieje duże prawdopodobieństwo, że tak to odebrałam, bo już przesyciłam się tematem. Nasz glówny bohater Gregory, to miły chłopak, a jego panna Lucinda potrafi zapętlić się w swoich dziwnych pomysłach i czasem robi dramę tam, gdzie nie ma o co dramy robić.

Oczywiście czyta się tę książkę bardzo dobrze - podobnie jak poprzednie tomy. Julia Quinn ma przyjemny, lekki styl, tylko że chyba wpadła w pułapkę romansów - mianowicie są coraz bardziej nierealne, słodkie i naiwne. Lecz chyba nie mogę tak narzekać, bo jednak przeczytałam całą serię i dobrze się bawiłam. Wiem, że romans nie jest moim gatunkiem, ale cieszę się, że pozwoliłam sobie na ucieczkę od standardowych lektur.
ŚLUBNY SKANDAL ma lepsze i gorsze momenty. Ja żałuję tylko, że autorka nie pokusiła się na choć jedną historię, która nie kończy się "spełnieniem marzeń". Taki zabieg mógłby zaskoczyć, ale w moim odczuciu tylko na plus. Myślę, że jeszcze sięgnę kiedyś po tę autorkę, może nawet niedługo, bo to dobry relaks, pod warunkiem, że wyłączy się myślenie.


Jeśli szukacie niewymagającej historii, prostej, naiwnej, zabawnej i pikantnej, to każda z serii BRIDGERTONOWIE się nada. To fajne opowieści i słowo fajne świetnie oddaje ich charakter.

na ołtarzu bywa tłocznie
BRIDGERTONOWIE
tom 8
Wydawnictwo Zysk i S-ka
egzemplarz recenzencki
π

5 komentarzy:

  1. Such a beautiful cover! Wow! Awesome review!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for introducing me to this whole series.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu lubię poczytać taką naiwną historię, bo to mnie odstresowuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Es el libro que menos me gusto de esa saga. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń