Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 sierpnia 2023

#recenzjePi "CYTONICZKA" Brandon Sanderson



CYTONICZKĘ już poznałam, w innym wydaniu, w miękkiej oprawie, ale oczywiście musiałam mieć w tej twardej z naprawdę mocnym projektem całej serii. To jak dotąd jedyna historia Sandersona jaką przeczytałam, ale zdecydowanie chcę więcej. Mogę tylko polecić całą serią. Każdy tom świetny, choć trzeci zaskakuje i może się niektórym nie podobać, ale dla mnie to naprawę ciekawa i bardzo wciągająca opowieść.




link do recenzji :

https://portretyswiata.blogspot.com/2023/03/recenzjepi-cytoniczka-brandon-sanderson.html



radość z czytania
tom 3
DO GWIAZD
Wydawnictwo Zysk i S-ka
egzemplarz recenzencki
 π

6 komentarzy:

  1. Przyznam, że te twarde oprawy wyglądają imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarda okładka ma w sobie coś magicznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. He's trending here because he doesn't live too far from here. He has a solid education and some good values too.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również polecam ten cykl

    OdpowiedzUsuń