Łączna liczba wyświetleń

piątek, 4 października 2019

#recenzjePi "Karaluchy" Jo Nesbø


Że też ja muszę się tak nacinać na książki znanych i lubianych?!
"Karaluchy" to tani kryminał. Owszem, napisany sprawnie i lekko, ale to chyba nie o to chodzi, a przynajmniej nie tylko o to.

Historia traktuje o pedofilach, upale, dziwnych politycznych zagrywkach, brudzie i w najmniejszym stopniu nie jest to wartościowe dzieło.

W swoim gatunku jest powiedzmy "przeciętna". Dałam 5/10 choć w moim odczuciu to raczej taka naciągana 4. Myślę jednak, że są o wiele gorsze książki z tej półki więc podciągnęłam trochę.


Nie polecam!


tom II
cykl: Harry Hole
seria: ślady zbrodni
Wydawnictwo Dolnośląskie



 π 



20 komentarzy:

  1. Czytałam, ale fabula uleciala mi z glowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jo Nesbo wciąż przede mną. Tak jakoś ciągle wychodzi, że odkładam jego twórczość na później i wpierw sięgam po innych autorów. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc radzę zacząć od pewniaków, nawet jeśli to będzie oznaczało - na wyrywki ;)

      Usuń
  3. Bardzo cenne, szkoda czasu na kiepskie lektury, dzięki za ostrzeżenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam. I nie poznam po takiej recenzji. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że nie czytałam tego kryminału. Szkoda, że pojawiło się rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kryminały ze Skandynawii są nie dla mnie. Jakoś się zraziłem i nie umiem odbudować zaufania.

    Na razie to wstęp do stażu. :) Chociaż czuję, że mam szanse jakieś.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie przypadła do gustu :( Na pewno nie przeczytam :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam dwie inne książki Nesbo, ale były średnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby autor już się wypalił twórczo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej na początku mu nie szło, bo to drugi tom jego sławnej serii.

      Usuń