Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 30 lipca 2023

#recenzjePi "ZANIM POJAWIŁY SIĘ DINOZAURY niesamowite dzieje Ziemi" Krzysztof Poznański

Wiedziałam, że ZANIM POJAWIŁY SIĘ DINOZAURY będzie książką świetną. Skąd? Bo czytałam i posiadam pierwszą pozycję z tej serii Krzysztofa Poznańskiego, czyli rewelacyjne DINOZAURY I WIELKIE SSAKI. 


ZANIM POJAWIŁY SIĘ DINOZAURY pojawiła się po DINOZAURACH I WIELKICH SSAKACH, ale jest jakby wstępem do niej, porusza bowiem tematy sprzed czasów dinozaurów. Poznański barwnie opowiada nie tylko o początkach życia, ale i o początkach Wszechświata. 


Piękne fotografie, inspirujące ilustracje, fascynująca treść podana z pasją, lekkością i dowcipem - cóż może być lepszego w naukowym świecie? To raczej pytanie retoryczne. 


Te książki teoretycznie przeznaczone są dla dzieci, ale tak naprawę są dla każdego. Tzn. od podstawówki w nieskończoność. Przyznaję, że pierwsza część bardziej mi się podobała i dostałam tam więcej faktów, których nie znałam, ale obie książki są fascynujące i przepięknie wydane. Mam nadzieję, że Poznański nie zakończy tylko na dwóch tomach, bo jest jeszcze sporo do opowiedzenia. Polecam także zajrzeć na kanał NAUKOWO na youtube - ja wpadam tam co jakiś czas i zawsze jestem zadowolona. 

jak Ziemia urodziła życie 

Wydawnictwo Wilga 

egzemplarz recenzencki 

 π


10 komentarzy:

  1. Looks like a book for my library!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że są takie uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich publikacji nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te książki przewinęły mi się już w przestworzach internetu i byłam ciekawa czy nadadzą się dla moich siostrzeńców. Teraz wiem, że warto im je sprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że i ja byłabym zadowolona z tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wśród najbliższych jednego maniaka dinozaurów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie publikacje wyglądają ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń