Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 lipca 2023

#recenzjePi "DOSKONAŁA PARA" Greer Hendricks, Sarah Pekkanen

DOSKONAŁA PARA, to wciągający, dobrze napisany thriller psychologiczny, w którym nic nie jest takie, jakie się wydaje na początku. Problemy w "idealnym" małżeństwie, z pozoru typowe - zdrada - są tylko lukrem na wielkim torcie gorzkich tajemnic. Prawda jednak jest przerażająca, a dojście do niej może kogoś kosztować życie.

Jednak, to nie ów DOSKONAŁA PARA mnie najbardziej zainteresowała. Moją uwagę skradła terapeutka Avery. Jej postać jest ciekawa, zgrabnie skonstruowana i ciągnie całą fabułę. To jej tajemnice czytelnik chce odkryć najmocniej.
Lektura tej książki była interesująca z paru powodów. Po pierwsze, jej autorki nie śpieszyły się z akcją, bo to nie jest książka sensacyjna, a raczej powolna i psychologiczna. Czuć, że pisarki skupiły się na bohaterach, na ich przeżyciach i na radzeniu, lub nieradzeniu sobie z trudnymi emocjami. Po drugie świetnie było wejść w głowę terapeutki, która właśnie straciła uprawnienia... ponieważ "coś" przeskrobała. Po trzecie opisy i dialogi są naturalne. Może i nie jest to najlepszy thriller świata, ale na pewno jest to dobra rozrywka.


Książka może się dłużyć, ale jeśli ktoś lubi takie rozbudowane, psychologiczne grzebanie w czyimś życiu - to to coś dla niego. ogólnie jestem zadowolona i mogę polecić tę książkę - jako rozrywkę.

nie ma czegoś takiego jak "DOSKONAŁA PARA"
Wydawnictwo Zysk i S-ka
egzemplarz recenzencki
π

11 komentarzy:

  1. Czasami duet pisarski nie wróży nic dobrego, może tu będzie inaczej?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem, może.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu lubię poczytać sobie tego typ literatury.

    OdpowiedzUsuń
  4. It definitely sounds like a page turner!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, you do have me interested in this one.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego co widzę to nie jest to książka dla mnie - przynajmniej jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to dobrze napisany thriller psychologiczny, to będę miała ten tytuł na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyn razem nie jestem przekonana. Czytałam już podobną książkę pod względem fabuły.

    OdpowiedzUsuń
  10. To może być dla mnie, uwielbiam rozbudowane wątki psychologiczne i obyczajowe.

    OdpowiedzUsuń