Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 lipca 2024

#recenzjePi "POCZYTAJ MI BORSUKU MRUKU strasznie wielki żarłok" Maciej Jasiński, Tomasz Kaczkowski

Na fali mojej wielkiej sympatii do komiksów z serii DETEKTYW MIŚ ZBYŚ NA TROPIE nie mogłam nie kontynuować przygody z podserią POCZYTAJ MI BORSUKU MRUKU, gdzie to partner MISIA ZBYSIA - BORSUK MRUK samotnie rozwiązuje zagadki kryminalne. Są to urocze książeczki dla malutkich dzieciaczków i mam nadzieję, że tomy będą się tworzyć... na tę chwilę mamy dwa. 


TOM 2 STRASZNIE WIELKI ŻARŁOK, to bardzo prosta, ale też i przez to bardzo sympatyczna, zabawna historia o tym, jak pewien tajemniczy żarłok zjadł i nie zapłacił... więc trzeba gonić złodzieja!


Lubię w tych książeczkach ich poczciwość, nawiązanie do klasycznego POCZYTAJ MI MAMO i bohatera, który zawsze potrafi rozweselić, nawet jak jemu nie jest wcale do śmiechu. Tutaj ie znajdziemy jakiejś skomplikowanej fabuły, ale jest jasny i przejrzysty, dla każdego zrozumiały morał. 

Książeczki są wydane prosto i ja to także cenię. Format jest poręczny, a ich lekkość idealnie nada się w rączki małego czytelnika. Piękne kolory, oryginalna kreska, mili bohaterowie - tego nie da się nie lubić. 


zjadłbym coś

seria POCZYTAJ MI BORSUKU MRUKU 

tom

Wydawnictwo Kultura Gniewu 

krótkie gatki 

egzemplarz recenzencki 

π


7 komentarzy:

  1. Strasznie wielki żarłok to ja ;p ;p ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mili bohaterowie na pewno mnie zachęcają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Parece un libro dulce. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za komiksami, ale ten bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To musi być bardzo zabawna historia 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. The illustrations are adorable. It seems like the perfect book for kids.
    Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń