Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 października 2024

#recenzjePi "NAWAŁNICA MIECZY krew i złoto" George R.R. Martin

Te nowe wydania są naprawdę dobre! Podoba mi się ich malarski charakter i choć NAWAŁNICA MIECZY KREW I ZŁOTO nie jest moją ulubienicą, to i tak uważam, że Zysk i S-ka cudownie to wszystko przemyślało. 


Ilustracje Macieja Łaszkiewicza robią wrażenie, prezentują się wybornie i podoba mi się też granie kolorem na emocjach, skojarzeniach, tu kolor także jest metaforą, odniesieniem - bardzo trafnym - do treści. 

KREW I ZŁOTO wyobrażałam sobie nieco "szerzej", w szerszym kadrze (mam na myśli). Jednak im dłużej patrzę na tę okładkę, tym bardziej mi się podoba. 

Ta nowa odsłona PIEŚNI LODU I OGNIA jest elegancka, spójna, wysoce artystyczna - cóż... jest w tym urok, smak i klasa. Jeśli ktoś chce sobie kupić całą serię, to w tej szacie jak najbardziej polecam. Grzbiety na półce prezentują się obłędnie! 


w okładkowym ogniu 

PIEŚŃ LODU I OGNIA 

tom 3.2

Wydawnictwo Zysk i S-ka 

egzemplarz recenzencki 

 π


5 komentarzy:

  1. This is a great review! It’s wonderful to hear that the new editions of *A Storm of Swords: Blood and Gold* are so visually stunning. Maciej Łaszkiewicz’s illustrations seem to have added a deep layer of artistry, especially with the use of color as metaphor and reference. I can imagine how the covers and spines would look impressive on a shelf. It sounds like Zysk i S-ka Publishing did a fantastic job creating a cohesive and elegant design for this iconic series!

    Read my new blog post: https://www.melodyjacob.com/2024/10/cozy-up-for-christmas-my-favorite.html Wishing you a happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja cały czas to powtarzam... gdybym już nie miała cyklu na półce, zainwestowałabym w takie piękne wydania!

    OdpowiedzUsuń