Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 maja 2023

#recenzjePi "STRZELBY ZARAZKI STAL" Jared Diamond

W 2020 roku przeczytałam tę książkę i do dzisiaj o niej wspominam w np. recenzjach. Ten PULITZER absolutnie się należał. To jedna z tych pozycji, które zmieniają poglądy, sprawiają, że czytelnik zaczyna na poruszane tematy patrzeć z innego punktu widzenia. Nie będę się tu rozpisywać, tylko odsyłam do mojej opinii z 2020 roku :


https://portretyswiata.blogspot.com/2020/08/recenzjepi-strzelby-zarazki-stal-jared.html









Bardzo dobrze, że Wydawnictwo Zysk i S-ka zdecydowało się wznowić tę pozycję. Piękne fotografie i wartościowa treść!

idąc od początku
Wydawnictwo Zysk i S-ka
egzemplarz recenzencki 
π


12 komentarzy:

  1. Na nagrodzonych Pulitzerem książkach się nigdy nie zawiodłam.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niewiele nagrodzonych czytałam, ale na tej się nie przejechałam

      Usuń
  2. Dobrze, że pojawiają się takie wznowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widocznie wznowienie było uzasadnione!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gracias por la reseña. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu znalazłam u Ciebie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wiesz, że ja nie kojarzę żebym o tej książce wcześniej słyszała. Super, że dzięki wznowieniu mogłam o niej usłyszeć.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń