Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 marca 2023

#recenzjePi "CHRUPEK i małe kotki" David Melling

Oh! Zakochałam się w tej książeczce! Jest cudowna, słodziutka, kochana i w ogóle milusia. To przemiłe zaskoczenie, bo przecież jest to pozycja dla maluszków, a tutaj i mnie serduszko zabiło mocniej. Pełna miłości i czułości opowieść, w której odnajdą się i mali i duzi i jestem pewna, że każdy może się z niej nauczyć czegoś ważnego - mianowicie PRZYJAŹNI.


CHRUPEK I MAŁE KOTKI, to opowieść o piesku, któremu życie zmienia się o 180 stopni za sprawą małych kotków. CHRUPEK lubi wiele rzeczy, ale nie lubi kotków, bo one go męczą, chcą się z nim bawić, zagarniają jego rzeczy... i co z tym zrobić?! Nie ma biedny piesek spokoju - ale czy spokój zawsze jest wskazany.



Mądra książka dla malutkich czytelników, wręcz wzruszająca. David Melling zauroczył mnie zarówno tekstem - prostym, ale celnym - jak i ilustracjami, które rozczulają i rozśmieszają. Naprawdę złapała mnie ta historia i ogromnie polubiłam CHRUPKA.


Książka została ślicznie wydana. Ma przyjemny format, idealną wielkość, ładne kolory, porządny papier. Bardzo polecam wszystkim, którzy szukają i ładnej i mądrej pozycji dla swoich pociech. Jestem pewna, że jest to książeczka, która pozostanie w główce maluszka, a po latach będzie budziła wiele emocji i stanie się symbolem dzieciństwa.

kotki potrafią zawrócić w głowie... psiakowi
tom I
CHRUPEK
Wydawnictwo Wilga
π

6 komentarzy: